Onmisbare retourlogistiek!

Het is een onmisbaar onderdeel in de dienstverlening naar uw klanten en dus een onmisbaar onderdeel in onze e-fulfilment: de mogelijkheid een product retour te sturen, of wel ‘retourlogistiek’. Hoe makkelijker dit gaat, hoe beter uw relatie met de klant.

Hoe werkt retourlogistiek bij FS?

Eerst wordt bepaald wat er met het geretourneerde product moet gebeuren. Werkt het artikel nog goed? Moet het betreffende artikel terug naar de leverancier? Kan het opnieuw de verkoop in? Zijn er andere wensen?

Ons revolutionaire orderpicksysteem zorgt er vervolgens voor dat retour gestuurde producten snel en efficiënt opnieuw verkoopklaar zijn. Zo min mogelijk gemiste omzet dus!

Retouren worden snel behandeld
Bij ontvangst wordt het pakket gecontroleerd, geregistreerd en gerapporteerd
Ook retouren vanuit het buitenland kunnen worden verwerkt
Van alle retouren ontvangt u automatisch een uitgebreide rapportage
Een onbeschadigd artikel wordt direct weer in de beschikbare voorraad opgenomen.

Nieuwsgierig geworden naar de vele mogelijkheden van Fulfilment Solutions?