Omnichannel logistiek

Als verkoper van goederen wilt u graag dat uw klant via alle kanalen bij u terecht kan. Het is dan ook belangrijk dat ook de logistieke afhandeling hiervan op elkaar afgestemd is. Goede omnichannel logistiek helpt u hierbij. Bij FS regelt u al uw logistieke zaken onder één dak!

Offerte aanvragen Meer informatie

Business-to-consumer logistiek

Offerte aanvragen Meer informatie

De B2C-logistiek van FS

Bij FS slaan we uw producten op in ons revolutionaire orderpicksysteem, een aluminium raamwerk voorzien van duizenden kunststof bakken en robots die de producten snel en foutloos picken. Niet alleen is dit tijd, ruimte- en kostenbesparend, ook is het voorraadbeheer is hierdoor extra eenvoudig! Via uw eigen klantenportal heeft u altijd en overal inzicht in beschikbare voorraad en de bestellingen. Daarnaast kunnen wij ons systeem koppelen aan uw webshop, zodat ook op uw eigen website het aanbod altijd actueel is.

Direct na de bestelling starten onze robots met de orderpicking van de producten. Deze bieden het product aan bij onze medewerkers, die het product scannen en verpakken. Indien gewenst kunnen wij ook diverse value added services toevoegen. Ook het transport nemen we voor u uit handen. Dankzij onze samenwerkingen met diverse vervoerspartners bieden wij altijd een passende oplossing. Is uw klant toch niet blij met de bestelling? Uiteraard kunt u ook voor retourlogistiek bij FS terecht!

Direct-to-retail logistiek

De D2R-logistiek van FS

Bij uw fysieke winkel zit u niet te wachten op volle pallets of omdozen. Deze nemen veel ruimte in beslag en grote kans dat u niet genoeg opslagruimte heeft voor alle producten. Bovendien heeft u wellicht niet eens een hele pallet met dezelfde producten nodig, maar ontvangt u liever een paar stuks van elk product. Bij FS verzorgen we dit met onze retaillogistiek graag voor u.

Met onze direct-to-retail logistiek fungeren wij als distributie- én fulfilment center. Wij houden de producten van verschillende leveranciers samen op voorraad in ons revolutionaire orderpicksysteem, een aluminium raamwerk voorzien van duizenden kunststof bakken en robots die de orderpicking verzorgen. Niet alleen is dit tijd, ruimte- en kostenbesparend, ook is het voorraadbeheer is hierdoor extra eenvoudig. Via uw eigen klantenportal heeft u altijd en overal inzicht in beschikbare voorraad en de bestellingen.
Wanneer de voorraad van uw winkel(s) aangevuld dient te worden, geeft u online aan welke producten u nodig heeft. Direct na het plaatsen van de order starten onze robots met orderpicken en bieden ze de verschillende producten aan bij onze medewerker. Deze scant de producten, controleert de bestelling en verpakt deze gebundeld in één doos. Indien gewenst kunnen wij ook diverse value added services toevoegen. Uiteraard verzorgen wij ook het transport van de producten naar uw winkel. Volledige ontzorging in uw logistieke backoffice, daar staan wij voor!

Offerte aanvragen Meer informatie

Business-to-business logistiek

Offerte aanvragen Meer informatie

De B2B-logistiek van FS

Het komt geregeld voor dat fysieke winkels alleen met eigen auto’s bevoorraad kunnen worden.  In deze gevallen dienen uw producten bij een distributiecentrum aangeleverd te worden. Ook bij online marketplaces, zoals bol.com en Amazon, is dit het geval. De aanlevering bij distributiecentra is echter een speciale tak van sport. Zendingen dienen op een bepaalde manier verpakt en aangeleverd te worden en vaak kan er alleen geleverd binnen een bepaald timeframe. Voor FS is dit geen probleem!

Met onze B2B-logistiek nemen we ook de logistiek van uw grotere volumes uit handen. We verzorgen de opslag van uw goederen in onze stellinglocaties. Elke locatie is voorzien van een speciale barcode. Zo is direct duidelijk waar uw producten opgeslagen liggen en maken we het voorraadbeheer extra makkelijk en overzichtelijk voor u. Nadat u via de klantenportal een order plaatst verzorgen wij de orderpicking per volle omdoos of pallet. Wilt nog Value Added Services toe laten passen? Ook dat verzorgen wij voor u. Dit is zelfs mogelijk op stukniveau. Dankzij onze link met CTS GROUP, een logistiek dienstverlener gevestigd in hetzelfde pand, kunnen wij ook het transport van uw zending uitstekend verzorgen.

Marketplaces logistiek

De Marketplaces logistiek van van FS

Als verkoper op marketplaces kunt u ervoor kiezen de logistieke afhandeling uit te besteden. Wij kunnen ervoor zorgen dat aanvullende voorraden bij desbetreffende marketplaces worden afgeleverd, maar kunnen vanuit ons eigen warehouse ook de fulfilment van uw (marketplace) orders van A tot Z uit handen nemen.

Uiteraard is de status van de voorraad en de orders realtime te volgen via onze logistieke portal. Moeten de verzendlabels voorzien worden van specifieke informatie of wilt u de orders voorzien van uw eigen huisstijl? Wij bespreken graag de mogelijkheden. Voor de bevoorrading van marketplaces zetten wij ons eigen wagenpark in en dankzij onze samenwerkingen met meerdere toonaangevende pakketvervoerders bent u ook voor pakketzendingen bij ons aan het goede adres. Ook het verwerken van retouren kunnen wij voor onze rekening nemen.

Offerte aanvragen Meer informatie

Onze solutions

Fulfilment Solutions is dé specialist in e-commerce fulfilment en winkellogistiek op stuksniveau.

Wij koppelen met

Wij bieden API integraties en koppelingen voor diverse e-commerce platformen en vervoersbedrijven aan.

Wilt u onze robots van dichtbij bewonderen?

Maak vandaag nog een afspraak!

Afspraak maken Ons orderpicksysteem

Contactformulier

Stuur ons je vragen en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

* Offertes kunnen niet via onderstaand formulier worden aangevraagd. Klik hier als je een offerteaanvraag wilt doen.







    Koen van Ewijk
    Sales & Marketing Manager

    Schillingweg 50
    2153PL Nieuw-Vennep
    sales@fulfilmentsolutions.nl
    +31 (0) 252 623 435